»Uprizoritev s smehom kot rezom v odrski zgodbi razkriva meje med ljubeznijo in manipulacijo, skrbjo in zlorabo, tišine pa razkrivajo resnice, ki jih liki ne zmorejo čisto izreči.«
»Po burni, razburljivi in uspešni minuli sezoni, ko smo organizirali bogat 55. Teden slovenske drame, začeli izvajati evropski projekt Dramatika manjših evropskih jezikov, s predstavami gostovali po Sloveniji in na mednarodnih festivalih ter prejeli številna priznanja in nagrade, motivirani in s svežo energijo vstopamo v novo sezono.«
»Protagonist besedila je bolno anoreksično žensko telo. Govori o okolju, v katerem ženske odraščajo in bivajo ter je slepo za perspektive žensk in je pogosto do njih sovražno, nevarno ter nasilno.«
»Razodetje je zelo subtilna analiza današnjega časa - časa brez smisla in časa izgubljenosti posameznika v svetu, ki mu vladajo določene sile, pri čemer sam nima nobene moči za spremembo sveta, ki drvi proti katastrofi.«
»Najprej je to družbeno kritična drama, prikazana skozi intimne zgodbe ljudi, potem pa se skozi natančno psihoanalitično branje razkrivajo motivi za stanja in dejanja ljudi, ki v tej drami tvorijo pogled na družbo, ki povsem sovpada z današnjim časom.«
»V fascinantni scensko-vizualni odrski postavitvi in živi glasbeni spremljavi bo Razodetje zagotovo polnokrvno gledališko doživetje, utemeljeno na prepričljivi dramski osnovi - igralskemu dialogu.«
»Kakšne posledice na človekovi psihi, duši in srcu pušča to, da je neprestano na preži, to težko garanje, in pa seveda kako to vpliva na njegovo zmožnost čustvovanja in empatije.«
»K sodelovanju je navkljub skromnim možnostim pritegnila tako rekoč vse prodorne režiserje in režiserke iz našega prostora, nekateri so prav z ansamblom PGK ustvarili antologijske uprizoritve (...).«
»Prešernovo gledališče uspelo profilirati kot središče kritičnega razmisleka o današnji družbi, odpiranja zamolčanih tem in nepopustljive etične drže, obenem pa prostor oblikovanja novih in drznih uprizoritvenih estetik.«
»Knjiga 'premišljeno in natančno izpisano delo, ki teatrologijo postavlja ob bok uprizoritveni praksi, jo spretno prepleta s sociologijo, predvsem pa se z natančnim in brezkompromisnim pristopom odziva na svet, ki jo obdaja'.«